środa, 19 czerwca 2013

Sroda

Elo!
Jestem bardzo szczesliwa :-)
Dlaczego?
Bo jutro ostatni dzien szkoly!
Skonczymy chba cos po 10.00. no i wtedy mam wakacje.
Dzisiaj ze szkoly wrucilam ooowiele wczesniej niz zawsze, bo jedyne co w szkole robilismy to oddawanie ksiazek i sprzatanie.


Zaczelam juz sie pakowac. Nie, nie nie do Polski. Tak jak juz pisalam przeprowadzam sie. Zapakowalam juz pare pudel. Odkat zdjelam kolaze ze scian w moim pokoju zrobilo sie tak pusto i jakos tak... dziwnie?
No i jak widzicie na powyrzszym zdjeciu (bylo by lepsze gdyby nie aparat ortodatyczny :-( ) moje drzwi na ktorych normalnie byly rozne ¨bazgroly¨ sa juz calkiem puste, dlatego narysowalam na nich kreda wzorek. Zeby nie byly takie puste.
No i macie piosenke:
Zadko sucham takiej muzyki, ale ta piosenka tak jakos przypadla mi do gustu. Uslyszalam ja w zwiastunie filmu ¨The Bling Ring¨.
Pa pa
Alla Lula
xoxoxo

3 komentarze:

  1. Czytam twojego bloga już od jakiegoś czasu, bardzo mi się spodobał! Lubię twoje zdjęcia i zazdroszczę Ci strasznie urody:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie ta piosenkę ;)
    Sliznotkaaaaa *.*
    Genialny blog i bardzo fajny post <3

    Obserwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta piosenka ;)
    Ładna jesteś!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :-)
Wchodzę na bloga każdego, kto zostawi NORMALNY komentarz.