wtorek, 2 kwietnia 2013

Pytania

Elo!
Dzisiaj od powiem na pytania od was <3

1) Co najbardziej lubisz?
Lubie bardzo duzo rzeczy, ale lubię np...... koty ;-)

To Tofik i Coco, moje dwa kochane kotki <3

2) Masz rodzeństwo?
Nie, jestem jedynaczka.

3) Gdzie mieszkasz?
Mieszkam w Norwegii, nie daleko od Oslo.


4) Gdzie się urodzilas?
W Polsce, w Rzeszowie.

5) Ulubiony kolor?
Czarny i niebieski.

6) O czym marzysz?
Nie które moja marzenia sa bliskie i wiem ze nie długo się spełnia, niektóre takie ze wiem ze się spełnia, ale muszę cos zrobić w ich kierunku, a inne sa odlegle i nie wiem czy się spełnia.
Marze np. o lecie, o pomaranczowym lakierze do paznokci, o kształceniu się w grze, odwiedzeniu niektórych miejsc i rozne inne.

7) Nakręcisz jakiś filmik?
Moze kiedyś :-)

8) Czy promujesz jakieś blogi?
Nie.

9) Marzysz o sukcesie w blogowaniu?
Trochę tak.

10) Co wolisz: lato czy zimę?
Nie mam ulubionej pory roku, wiec wszystkie lubię tak samo <3


11) Gdzie wybierasz sie na wakacje lub dokat chcialabys wyjechać?
Nie mam jakiś specjalnych planów na wakacje, mysle ze pojadę do Polski.
Bardzo chciała bym pojechać w mnóstwo miejsc na swieci, ale najbardziej do Grecji i  do Japonii <3



12) Co sadzisz o Justinie Bieberze?
Nie słucham go i tyle.

13) Jaki jest twój ulubiony film?
Uwielbiam tak mnóstwo filmów, ze nie jestem w stanie napisać jednego, ale ostatnio polubiłam bardzo film ¨Silver Linings Playbook¨

14) Jakie 3 filmy ostatnio ogladalas?
¨Blow¨
¨Big Fish¨
¨Silver Linings Playbook¨


Macie jeszcze jakieś pytania?
Alla Lula
:-)

7 komentarzy:

  1. Gdzie ci się bardziej podoba w Norwegii czy w Polsce ?

    słodkie kociaki *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedzenie na moje pytanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Dlaczego przeprowadziłaś się do Norwegii?
    2. Masz najlepszą przyjaciółkę?
    3.Dlaczego założyłaś bloga?

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie byłoby mieszkać w Norwegii:) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. + obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam pytania !
    Jak długo mieszkasz w Norwegii ?
    keepcalmandsmile-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Co Ci się najbardziej podoba w Norwegii?
    2. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
    3. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
    4. Czy tęsknisz za Polską? Jak tak to za czym?
    5. Jak masz naprawdę na imię?
    6. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole i dlaczego?
    7. Kim chciałabyś być w przyszłości?

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :-)
Wchodzę na bloga każdego, kto zostawi NORMALNY komentarz.