sobota, 27 kwietnia 2013

DIY #1 filcowa istotka

Elo!
Dzisiejszego pięknego i zarazem ciepłego dnia mam dla was projekt DIY, w którym pokarze wam jak zrobić istotę-ozdobę z filcu.
Zrobienie jej jest proste i jej wygląd będzie zalerzal tylko od was. Możecie uszyc jakieś zwierze, ptaka, rzecz, osobę lub jakas fantastyczna istotę.
Ja pokarze wam jak ja zrobiłam mojego kotka.

Czego potrzebujecie?

Filc- możecie kupic go w sklepie plastycznym albo pasmanterii, lub wykonac go samodzielnie w domu
Jakieś wypełnienie - moje jest z pasmanterii, ale nie wiem jak ono się prawidłowo nazywa
Materiały - jeśli chcecie cos naszyc na wasza istotkę, moje sa z Ikea, Panduro Hobby i jakiego sklepu internetowego, którego nazwy nie pamiętam
Nożyczki - ja zawsze używam Małych i dużych w zaleznosci co chce przyciac, duze sa z firmy Fiscars, a male z Panduro Hobby
Wluczka i mulina - do obszycia i naszycia czegoś na zwierzaku, możecie je kupic w pasmanterii
Guziki i inne ozdoby w zalerznosci co chcecie uszyc
Igły i szpilki
Klej do tkanin i penseta - jeśli macie jakieś male czesci, które będzie wam trudne przyszyć możecie urzyc kleju do tkanin, muj jest z firmy Bison. Urzywalal go tylko raz wiec nie wiem czy jest  super dobry
Kawałek kartki i cos do pisania

1)
Na samym początku rysuje kształt mojego zwieraka, a potem go wycinam. To będzie wykuj.
Ja wybrałam kształt kota.

2)
Kiedy muj szkic jest juz gotowy przymocowuje go za pomoca szpilek na filcu, który jest zlozony na pól, aby po wycięciu otszymac dwie takie same czesci.

3)
Chce aby mój kotek mial zaznaczone uszka wiec rysuje trujkat, wycinam go, przypinam szpilka do materiału zlozonego podwójnie i tnę.

4)

Wyciente uszka przypinam szpilkami do filcu i przyszywam je mulina.

5)
Mój kotek ma miec biały brzuszek wiec wicinam go z białego filcu i przyszywam mulina.

6)
Przyszywam oczy z guzików i przyklejam nos z filcu klejem do tkanin.
Na koniec wyszywam kotkowi pyszczek mulina :-)

7)

Opszywam kotka pomaranczowa wluczka, ale zostawiam dziurę.
Do dziury wkładam wypełnienie, a kiedy mój kotek jest odpowiednia mięciutki zaszywam dziurę i gotowe!

Oto mój kotek, nazwalam go Myszki ;-)


Alla Lula
xoxoxo

5 komentarzy:

  1. Ojej. Naprawdę śliczny ci wyszedł. <3
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, zabierasz się za to bardzo profesjonalnie ;)
    Ja zawsze bazgrzę od razu na filcu, wycinam byle jak, ale efekt zawsze mi się podoba :)
    Zwykle robię broszki, miałam na tym punkcie obsesję ;) Może kiedyś dodaj na mojego bloga.
    Jesteś bardzo kreatywna i masz potencjał. Tyle mogę stwierdzić będąc obserwatorką twojego bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog. :)

    ~ Obserwuje i pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. *pokaże dziecinko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoo świetne ! Napewni kiedyś też takiego zrobię ! ;3

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :-)
Wchodzę na bloga każdego, kto zostawi NORMALNY komentarz.