sobota, 13 kwietnia 2013

Bokeh

Elo!
Dzisiaj wstałam o 7.30.
Wcześnie.
Pierwsze co zrobiłam to odslonilam żaluzje. I co zobaczyłam? Śnieg. Ale naszczescie nie padal długo.
Potem popadał trochę deszcz.
Nie miałam kompletnie zadnych planów na weekend. I nadal nie mam.
Moze obejze jakiś fajny film, który ogladalam juz 100 razy i znam go na pamiec.
Do wakacji zostały jeszcze tylko nie cale 2 miesiące. Wiem, ze kwiecień zleci szybko, bo cały czas cos się dzieje. W maju beda testy, a potem juz z górki.
Zostały jeszcze 2 miesiące na wakacje, wiec nie wiem czy juz mogę wam napisać o moich planach na wakacje.
No ale nie mam ich za wiele wiec tak: mam zamiar przeczytać moje ulubione ksiazki, które juz czytałam, opalac się na werandzie, jesc dobre jedzenie, skakać na trampolinie, robiec zdjęcia i pewnie tez pojechać do Polski.
Cały dzień chodzę jak zombi, bo wstałam tak rano, a potem gniłam w luzku przez godzinę bo konczylam ogladac film. Chyba muszę się zdrzemnac, albo cały dzień bede nie do życia.
Wlasnie uswiadomilam sobie, ze ostatni post byl tydzień temu. No ale cuz, jakos tak ten tydzień zleciał. Staram się dodawać posty co 2 lub 3 dni. Nie zawsze mi to wychodzi, bo albo nie mam czasu, albo pomysłu, albo ochoty.


Wczorajszy bokeh.


Dawno nie dawałam zadnej piosenki, a ta bardzo lubię.
No to pa pa.
Alla Lula
xoxoxo

2 komentarze:

  1. ciekawy blog. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie 20 stopni na plusie i krótki rękawek:)
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :-)
Wchodzę na bloga każdego, kto zostawi NORMALNY komentarz.