niedziela, 31 marca 2013

OK

Hej!
Jak tam u was?
Bo u mnie OK :-)
Cały tydzień spedzilam w domu i robiłam rozne fajne rzeczy: obejrzałam fajny film (¨Big Fish¨), jakieś seriale, skladalam origami 3d. Zrobiłam labedzia. Trochę bylo przy tym roboty, a efekt - jest trochę kiczowaty a jednocześnie vintage i jest cos w nim, ze mi się podoba. Byłam w sklepie i kupiłam sukienkę w Indiska. Po za tym oczywiesci po prostu odpoczywałam i sluchalam muzyki.

Podobno w Polsce atak zimy! No moze media trochę przesadzają ale nie wiem. Przyjaciolka mi mowila, ze do niej juz bocian przyleciał, ale jest pelno śniegu. Biedny :-( U mnie maks +5 w dzień, jest jeszcze sporo śniegu, ale caly czas topnieje. Moje koty juz poczuły wiosnę, bo zamiast siedzieć w domy wola wygrzewać się na dworze.

Moja nowa sukienka - Indiska
Nie każdemu podobają się takie wzory, ale ja je uwielbiam!
Jaka u was pogoda?
PS: Dzisiaj mija rok od kat zaczelam blogować :-)
Alla Lula

6 komentarzy:

  1. Gratuluję Roku blogowania, ja bloguję dopiero od stycznia:-)
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. C:
    zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle prezentujesz się olśniewająco.!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, możesz pokazać na zdjęciu tego łabędzia? Masz jakąś książkę do origami? Ja miałam, ale podziałam :c
    Btw WIELKI ATAK ZIMY!
    Dziś napadało tyle śniegu, że w jakieś 2-3 godziny na dworze puchu było jakieś ponad 30cm! W każdym razie u mnie w okolicy i tam, gdzie byłam w gościach na kolacji (+ cała droga dojazdu)
    +5 stopni?! Masz farta! U nas ziąb i nic nie widać, od tego śniegu nawet gałęzie na mojej ulicy się łamią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się pokazać łabędzia, mam jedną książkę ale jej nienawidzę! Niby na pierwszy rzut oka jest fajna, ładnie wydana, ale tak naprawde nic nie umiem z niej odczytać. Wszystkie wzory itp. biore z internetu (w interniecie nie mam większego problemu z odczytywaniem).
      Współczuję wam z tą zimą :-(

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :-)
Wchodzę na bloga każdego, kto zostawi NORMALNY komentarz.