wtorek, 6 listopada 2012

Snow!

Hej!
Dziś spadł u mnie śnieg! Nareszcie!
Tydzień temu w poniedziałek też spadł i to bardzo dużo (do kolan), ale w środę stopniał :-(.
A dziś spadł znowu! Może nie tak dużo jak tydzień temu, ale lepsze to niż nic.

Wpadłam w świąteczny nastrój :-)
Został już tylko niecały miesiąc do adwentu. W Norwegii pierwszego dnia adwentu już wszystkie domy są przyozdobione białymi światełkami i wszyscy zapalają adwentowe świece.
Przez mój nastrój ciągle słucham piosenki ¨All I wont for Christmas is you¨ w wykonaniu Olivi Olson z filmu ¨Love Actually¨. Kocham ten film. To mój ulubiony film i ulubiony świąteczny film. Jest milion razy lepszy od jakiegoś Kevina. 




Alla Lula

2 komentarze:

  1. U mnie śnieg już dawno stopniał. :D

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog !:D
    zrób tag 40 pytań, ale na blogu :*
    www.pastelowy-kosmos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :-)
Wchodzę na bloga każdego, kto zostawi NORMALNY komentarz.