środa, 3 października 2012

New!

Hej!

Wczoraj byłam na zakupach i kupiłam kilka rzeczy.
Nie wiem czy to jest interesujące czytać o moich zakupach, ale nie miałam o czym napisać.
Zdjęcia nie wyszły piękne przez światło, bo jest bardzo ciemno. 
Pada deszcz :-) Lubię kiedy pada.

kartka z ważką - søstrene grene

pudełka w gwiazdki - søstrene grene

magnez - søstrene grene

kulki filcowe - søstrene grene

pierścionek - glitter

szal - indiska
Zrobię jesienny outfit, i w nim będzie bardziej widać jak wygląda.

Najbardziej jestem zadowolona z szala. Już od dawna polowałam na długi, ciepły, kolorowy szalik!

Miłego dnia :-)
Alla Lula

5 komentarzy:

  1. koniecznie zrób ten ootd :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pierścionek.
    M
    meduzawanalogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog !
    obserwuje ! :)
    tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny szalik ;) ^^ Super blog,jesteśmy tu pierwszy raz,ale na pewno nie ostatni. Zapraszamy do nas,może Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej ? http://our-individual-world-of-fashion.blogspot.com/ obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy! Według mnie posty o zakupach nigdy nie są nudne! :)

    zapraszam na mojego bloga, obserwujemy?
    create--yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :-)
Wchodzę na bloga każdego, kto zostawi NORMALNY komentarz.