piątek, 26 października 2012

Friday

Hej!
Piątek!
Ten tydzień zleciał mi strasznie szybko. Teraz piję gorącą czekoladę, jem słodycze i oglądam serial ¨Avatar legenda Aanga¨. W internecie jest już trochę drugiej części i ja oglądam, ale postanowiłam że oblejże pierwszą jeszcze raz. To trochę dziwne, że oglądam bajkę, ale bardzo ją lubię. To jedyna bajka którą lubię. No i lubię jeszcze ¨Włatcy móch¨. Ale to już inna historia...

UWAGA!!! STRASZNE ZDJĘCIE!!!

KUBEK Z BUKĄ!!! 

Słodycze

Serial

Pa pa!!!
Alla Lula :-)

PS: Mój aparat to SONY a550. Robię nim wszystkie zdjęcia.

4 komentarze:

  1. buka puka do twych drzwi :D
    też mam aparat sony ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodki kubeczek :):)

    Zapraszam na konkurs do mnie :):)
    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy kubek! Gdzie kupiłaś?
    W wolnej chwili zapraszam:
    http://pisany-chwila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :-)
Wchodzę na bloga każdego, kto zostawi NORMALNY komentarz.